DADDY'S BAKES
Afhentning og levering af kasser Mandag- lørdag se ledighed Levering til events Mandag-Søndag se ledighed
Tak fordi du besøger Daddy's Bakes hjemmeside. Hvis du fortsætter med at bruge denne hjemmeside, accepterer du følgende vilkår og betingelser, der sammen med vores fortrolighedspolitik regulerer brugen af denne hjemmeside.
Omtalen af 'Daddy's Bakes' "os" eller "vi" refererer til Daddy's Bakes ApS. Udtrykket 'du' refererer til alle som læser vores hjemmeside. Daddys Bakes har adresse Tåsingegade 51, 2100 København Ø. Vores virksomheds registreringsnummer er 41739347, og vi er registreret i Danmark.
BESTILLING, LEVERING & AFHENTNING
Hos Daddy's Bakes er vi dedikeret til at sikre, at dine lækre godbidder og gaver leveres i perfekt stand. Vores produkter er lavet af friske råvarer. Nogle af vores produkter indeholder ingredienser som kan være sæsonbetingede eller have en begrænset tilgængelighed, hvilket medfører at leveringsdatoer kan begrænses eller forlænges.
Vores håndlavede varer produceres ofte specifikt til din ordre. Vi producerer ikke vores varer til ”lager”. Afgiv derfor venligst din ordre 48 timer før du ønsker at afhente den, eller 48 timer før din valgte leveringsdato. Ved levering vil vi give dig besked, når din pakke er på vej.
Hvis du ikke kan give os 48 timers varsel, kan du altid kontakt os på: tom@daddysbakes.dk og høre om der er alligevel en mulighed for en levering!
AFHENTNING AF VARER
Ordre modtaget på hverdage inden kl. 12:00 vil være klar til afhentning 48 timer efter, eller til din specifik afhentningstid og dato. Hvis du ikke er i stand til at hente din Daddysbakes æske i tid, bedes du venligst kontakte os, så vi kan tage højde for det.
LEVERING
Levering sker med vores kurérservice DAO. Forsendelser sendt via DAO har fuld sporingsoplysninger, dette for at sikre levering sker. Levering vil ske inden kl. 07:00. Angiv altid venligst et telefonnummer på din ordre, da det kan være nødvendigt at DAO skal kontakte dig.
Bemærk, at vi kun leverer varer til brofast øer inden for Danmarks grænser.
ÆNDRING ELLER ANNULLERING AF DIN ORDERE
Hvis du har behov for at ændre din ordre efter den er bestilt, bedes du kontakte os hurtigst muligt (tom@daddysbakes.dk). Vi vil forsøge at imødekomme din ændringer, vi kan dog ikke garantere, at dine ændringer kan gennemføres. Aflysninger modtaget med mere end 48 timers varsel før afhentning eller leveringsdato vil blive refunderet fuldt ud. Aflysninger modtaget under 48 timer før leverings dato vil ikke være berettiget til en refusion.
GENERELT
Der kan være tilfælde hvor der opstår en forsinkelse i forsendelsen af din ordre. Det kan skyldes omstændigheder uden for vores kontrol eller meget travle perioder, Vi vil bestræbe os på at informere dig om dette, når du bestiller dine varer.
Bemærk: Daddy's Bakes kan ikke holdes ansvarlig for mislykkede eller sene leveringer. For kurér leverancer til boligblokke, eller boliger hvor kuréren ikke kan få adgang til bygningen, vil din Daddysbakes bestilling blive leveret til den nærmeste pakkeshop. Alle vores varer forlader vores køkken i perfekt stand. Daddy's Bakes anvender kun de absolut nødvendige kreditkortdata for ordrer afgivet online, og for at gennemføre dine ordre og betaling.
PRODUKTOPLYSINGER
Vi har på vores hjemmeside gjort alt for at beskrive og vise produkterne så præcist som muligt. Daddysbakes produkter kan dog variere en smule fra disse billeder, især da de fleste af vores produkter er håndlavede.
Vores priser er dagspriser inkl. moms og opdateres løbende. Tilbud og produkter afhænger af tilgængelighed (herunder sæsonbetonede varer) og kan ændres til enhver tid, op til du modtager din forsendelsesbekræftelse. Alle aftaler forgår på dansk og du betaler i danske kroner (DKK), men i kraft af vores Britiske ophav kan vi kommunikere fint på Engelsk.
DEFEKTE PRODUKTER
Hos Daddysbakes laver vi 'goodies and cakes' , og ikke 'mistakes …' MEN ! Hvis vi har lavet en fejl, eller du modtager produkter, der er defekte, beskadigede eller ubrugelige, bedes du sende et billede til os med en forklaring og beskrivelse af problemet (tom@daddysbakes.dk). Vi vil undersøge varerne for at fastslå eventuelle fejl og refundere prisen på produktet og leveringsomkostninger, hvis en vare er forkert, defekt eller beskadiget.
REFUSIONER
Alle refusioner vil blive foretaget ved hjælp af den oprindelige betalingsmetode. Bemærk, at der kan gå mellem 5 og 7 arbejdsdage før vores refundering, er synlig på din konto, da det er afhængig af hvor hurtigt bank overførsler gennemføres er uden for vores kontrol.
VORES ANSVAR OVER FOR DIG
Ved misligholdelse af disse vilkår og betingelser, anerkender vi evt. skade eller tab der skyldes manglende forudselighed fra vores side. Vi er ikke ansvarlig for tab eller skade som er uforudselig.
BEGIVENHEDER UDENFOR VORES KONTROL
Vi er ikke ansvarlige for en manglende, forsinket opfyldelse eller forpligtelse over for dig, som er forårsaget af en begivenhed uden for vores kontrol.
LOVBESTEMTE RETTIGHDER
Intet inden for disse vilkår og betingelser vil påvirke dine lovbestemte juridiske rettigheder.